12/3/09

A LEI ASASINA

Nicaragua é dende finais de 2007 o terceiro país do mundo onde abortar é ilegal baixo calquera circunstancia.
Violación, incesto ou perigo para a vida da nai non constitúen unha excepción.
Aquelas mulleres que poden permitírllelo marchan a abortar fóra do país ou sobornan aos médicos dunha clínica privada, pero a gran maioría de mulleres son pobres e a única alternativa é continuar cun parto de alto risco de morte ou tratar de abortar elas mesmas co risco de morrer no intento.
Os médicos están en situacións imposibles, sometidos por decisións políticas e conflictos éticos, nos que numerosas veces o desenlace é a morte da muller.
Daniel Ortega, o presidente de Nicaragua apenas é recoñecido nas decisións de hoxe naquel revolucionario dos 80 que liderou a revolución contra o dictador Somoza...
Mentres tanto as mulleres nicaraguanas seguen morrendo cada día...

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Qué paradoja. Llamarle Ley asesina a una ley que se opone al aborto. Esta entrada es una lamentable simplificación. Educativamente, un desatino.

olga dijo...

Estes día andivo por este lado do océano Ernesto Cardenal. Era penoso escoitar o que NON DICÍA da situación deactual do seu país e os camiños que percorre na actualidade aquela revolución que tanta ilusión despertou. Tamén, polo visto, nas libertades e dereitos que disfrutamos nos países verdadeiramente democráticos e que, por suposto, os nosos escolares deben coñecer.
Grazas pola información, sempre atinada e procedente.

Oki dijo...

O que é un desatino, Anónimo, é deixar morrer ás mulleres por partos procedentes de violacións, etc. queda claro que as mulleres seguimos sendo meros obxectos sen valor en moitas partes do mundo e en moitas cabezas dos que nos rodean.

Marina dijo...

Ay Anómimo, que fácil é falar da fame coa boca chea....!!!!

Mon dijo...

Anónimo, as leis que obrigan a unha nena a ter un bebe froito da violación do seu pai, a mulleres que poñen a súa vida en perigro en partos, con tódalas súas consecuencias, non é unha “lamentable simplificación”, son unha aberración. Educativamente pareceme moi acertado plantearlle estes temas, e moitos máis, aos nosos rapaces.
Por certo, ¿ata cando as mulleres van a cargar con tódolos pecados por culpa da manzá de Eva?

Requejo dijo...

Estimado y (a mi modo de ver) inconsciente y simplificado -siguiendo tu comentario y dándole la vuelta- Ánónimo: Desde la distancia y la teoría es muy fácil dar a entender que la ley del aborto es una ley que se opone a la vida, sin más. Yo te propongo que te imagines un día violada o en peligro de muerte por dar a luz (si fueras mujer) ¿tu propia vida no tiene también valor? Tú también tienes derecho a desarrollarte y -las mujeres violadas tienen multitud de testimonios en este sentido- un bebé fruto de una violación puede ser un recuerdo continuo de este tremendo trauma que te persiga el resto de tu vida, por muchas alegrías que te dé después. Deja a las personas que elijan cuándo quieren tener un hijo y cuándo no.
¿Y qué decir del peligro de muerte en caso de parir? ¿No será quizás mejor que vivan madre e hijo en otro parto posterior que -por dejar que el hijo viva- tengamos una madre muerta encima de la mesa? ¡Será fantástico para un hijo decirle que su madre murió por tenerle a él! ¡Qué bonito queda en los discursos de los anti-abortistas! Lo que no os planteáis es cómo queda en las mentes de los amigos y familia de la madre fallecida. ¡Y lo que hubiera podido hacer la madre en lo que le restaba de vida a cambio de tener otro hijo en lugar del que llegaba en ese momento!
Claro que, para discursos simplistas como el de los anti-abortistas, no hay nada que discutir: el niño tiene que nacer sea como sea, y el resto de circunstancias no cuentan para nada. Lo que es paradójico es que desde estas posiciones se acuse de "simplistas" a los que proponemos tener en cuenta todas las situaciones y complicaciones de la vida. Estimados "simplistas": a ver si reflexionamos un poco y pasamos al bando de los "complicados"