22/5/09

COLABORANDO CO PUNTOGAL

Biblioarzúa, unha vez máis, en colaboración coa ASOCIACIÓN PUNTOGAL quixemos celebrar o día das Letras Galegas no I.E.S. de ARZÚA sumándonos á iniciativa de obter o dominio .gal para todos aqueles contidos e páxinas de Internet vencellados á nosa cultura ou lingua galega.

Por iso neste días estamos poñendo á disposición de alumnado, profesorado, persoal non docente e todo aquel que queria sumarse á iniciativa, uns ordenadores na Biblioteca do I.E.S. de arzúa para asinar e dar o apoio individual a esta iniciativa, na que somos pioneiros en España, mesmo diante doutras comunidades autónomas que tamén contan cunha lingua propia.

O Colexio Profesional de Xornalistas de Galicia, xunto coa Asociación Puntogal patrocina esta actividade tamén e axudounos cedéndonos uns agasallos para aqueles que queiran dar o seu apoio (pins, pegatinas, bolas-mochilas, carteira para documentos...)

QUE FACER PARA COLABORAR E TER UN DESTES AGASALLOS?

É moi fácil: Acudir a a un ordenador.Despois debes entrar en http://www.puntogal.org/ e pinchar na parte dereita nun cadro que pon APOIOS INDIDUAIS asina aquí polo .gal. Abriraseche unha ventá onde debes poñer os teus datos: Nome e apelidos, teléfono, localidade, código postal e NIF. Despois na Biblioteca podes escoller un agasallo.

3 comentarios:

Gonzalo («Darabuc») dijo...

A ver si ya se ponen las pilas pronto con el .gal. El .cat ya se consiguió y es lo más razonable del mundo, porque una lengua es un vehículo claro de diferenciación (que asusta a algunos, pero no debería; diferencia no tiene por qué ser enfrentamiento). Luego hay inconvenientes (un dominio con menos compradores suele ser más caro anualmente, por ejemplo; el .cat es más caro que el .es), pero también los libros traducidos al catalán salen a veces más caros o más tarde que al castellano, y no se hunde el mundo por eso: si solo fuera por el precio, solo escribiríamos y compraríamos en inglés...

Un abraço

Oki dijo...

Sabes que tienes mucha razón en lo que dices, Gonzalo? Lo que pasa es que aquí, en Galicia, a veces parece que nos da miedo ciertas cosas que lo que deberían hacer es que nos sintamos orgullosos de ser quienes somos y lo que tenemos.

(Por cierto: interesantes tus blogs)

Gonzalo («Darabuc») dijo...

Claro, es un motivo de orgullo y de enriquecimiento, se mire por donde se mire: lengua adaptada del todo a las circunstancias de la tierra, que es capaz de describir hasta lo más pequeño con una palabra específica (pero no por eso anticuada, pues como lengua viva se adapta a lo que haga falta); tradición literaria antigua y moderna; mayor facilidad para aprender otras lenguas cuando uno domina dos desde la infancia... en fin, que la lista de argumentos a favor es inacabable. Lástima que la historia de España haya creado tantos fantasmas. Poco a poco quiero pensar que iremos mejorando...
(Y gracias.)